قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

اصغر فرهادی برنده ی اسکارخبرآنلاین: فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین ساخته ی اصغر فرهادی موفق شد هشتاد و چهارمین اسکار بهترین کارگردانی فیلم خارجی زبان را از آن خود سازد. این فیلم در دو بخش بهترین فیلمنامه غیراقتباسی و بهترین فیلم خارجی‌زبان در هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار نامزد شده بود.

«جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی از ایران در هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را از آن خود کرد. مراسم اعطاء جوایز اسکار ۲۰۱۲ از ساعت ۵ صبح روز دوشنبه در کداک تیه‌تر لس آنجلس در حال برگزاری است.

فرهادی جایزه خود را از ساندرا بولاک دریافت کرد و در ابتدا به زبان فارسی گفت سلام بر مردم سرزمینم!
فرهادی پس از دریافت جایزه اسکار گفت: ایرانیان بسیارى در سرتاسر جهان در حال تماشاى این لحظه‌اند. و گمان دارم خوشحال‌اند. نه فقط به خاطر یک جایزه‌ى مهم یا یک فیلم یا یک فیلمساز. آن‌ها خوشحال‌اند چون در روزهایى که سخن از جنگ، تهدید و خشونت میان سیاستمداران در تبادل است نام کشورشان ایران از دریچه‌ى باشکوه فرهنگ به زبان مى‌آید. فرهنگى غنى و کهن که زیرگرد و غبار سیاست پنهان مانده. من با افتخار این جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم مى‌کنم. مردمى که به همه‌ى فرهنگ‌ها و تمدن‌ها احترام مى‌گذارند و از دشمنى کردن و کینه ورزیدن بیزارند.

«جدایی نادر از سیمین» پارسال در اولین نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم برلین موفق به دریافت خرس طلای بهترین فیلم و جوایز خرس‌ نقره‌ای بهترین گروه بازیگری زن و بهترین گروه بازیگری مرد شد.

این فیلم از آن زمان تاکنون بیش از ۵۰ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی در سراسر دنیا دریافت کرده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 9:39 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1386
بازدید کل : 61299
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک